Te strani so zgodovina in so se urejale
do leta 2004.
Tu klikni za nove strani Družinskega gledališča Kolenc.
SEMINARJI ZA
UČITELJE 2003/04
1 Motivacija z doživljanjem narave (rastlin in živali) z neposrednim stikom
1 Z doživljanjem umetnosti do globljega razumevanja vsebin
iz učnega načrta
2 Kulturni dan - ali kako doživeti vsebine iz učnega načrta za drugo in tretje triletje
3 Z doživljanjem umetnosti in narave v devetletko
1 Motivacija z doživljanjem narave (rastlin in živali) z neposrednim
stikom
1 A4
84 Družinsko gledališče Kolenc, Mojca Kolenc s. p. Vače 24, 1252 VAČE
Koordinator: Kolenc
Mojca, tel.: 01 8976 680, 041 895 852, faks: 01 8962 524, e-naslov.jani.kolenc@siol.net
Število ur: 16
(strnjeno)
Ciljna skupina: Učitelji
biologije, naravoslovja, razrednega pouka, učitelji na oddelkih s prilagojenim
programom, vzgojiteljice v vrtcih, gozdarji, ki vodijo po učnih poteh, učitelji
okoljske vzgoje.
Cilji: Program bo
odgovoril na naslednja dva sklopa vprašanj:
Kako skrbeti za živali in jih doživljati? Pomen živali v zooterapiji pri nekaterih motnjah otrok; kako doživljanje
umetnosti (poezijo, basen, anekdoto, glasbo ali ples) uporabiti za doživljanje
živali? Kako narediti pouk v naravi (park, učna pot) zabaven in privlačen? Kako
narediti učno pot in privlačne naloge na poti? Interdisciplinarnost pouka v
okolju in devetletna osnovna šola,
Teme in predavatelji:
A) Praktično učenje našega doživljanja s pomočjo umetnosti
(ples, glasba, poezija, basen, anekdota) - Kolenc Anka, Kolenc Mojca, Kolenc Zvonimir
1 N- 1 V N D
B) Naše doživljanje ob neposrednem stiku z živaljo in
napotki za vaje doživljanja doma - Kolenc Zvonimir,
Kolenc Anka, KolencMojca 2D
C) Oskrba živali - Kolenc Zvonimir 1 D
D)Obisk učne poti- z reševanjem zabavnih nalog- Kolenc
Mojca 4 D
E) Izdelava zabavnih nalog na učni poti - Kolenc Zvonimir,
Kolenc Anka
2 D
F) Kviz s križanko – Kolenc Zvonimir,
Kolenc Anka. Kolenc Mojca 1 D
G) Izdelava učne poti - Kolenc Zvonimir 2 D
H) Svetovanje - seminarske naloge - Kolenc Zvonimir, Kolenc Anka,Kolenc Mojca
2 D
Pogoji: Lahko terensko
oblačilo.
Literatura: Literaturo
dobe udeleženci na seminarju: Nolimal, F. idr.,
Učenci na raziskovalnih poteh na Vačah in drugje. Priročnik z nalogami in
primeri iz prakse za učitelje mentorje naravoslovnih in družboslovnih dejavnosti
v osnovni šoli. Ljubljana. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 1997
(fotokopije nekaterih poglavji) druge naloge.
Mentorji sem. nal.: Kolenc Anka, Kolenc Zvonimir,
Kolenc Mojca
Seminarske naloge:
Vadba doživljanja; Priprava nalog v naravi; Priprava učne ure z živalmi;
Umetnost - pripomoček za doživljanje, Priprava vivarija.
Št. izpeljav: 1
Rok prijave: 17.
10.2003
Kraj: Vače
Čas: 24. 10. 2003 ob
15.00-25. 10.2003 ob 16.00
Opombe: Kotizacija znaša 12.000 SIT. Program je prilagojen učnemu
načrtu devetletke.
1 Z doživljanjem umetnosti do
globljega razumevanja vsebin iz učnega načrta
1
A4
69 Društvo Gledališče Kolenc, Vače 24, 1252 VAČE
Koordinator: Anka
Kolenc, tel.: 01 8976 680, 031 225 097,
faks: 01 8962 524, e-naslov: zvonimir.kolenc@guest.arnes.si
Število ur: 16
(strnjeno)
Ciljna skupina: Učitelju razrednega pouka in učiteljev v podaljšanem bivanju.
Cilji: Odgovorili si
bomo na naslednja vprašanja: Kako s pomočjo umetnosti doživljati vsebine iz
učnega načrta? Kako narediti pouk privlačen in poln prijetnega doživljanja, ob
katerem se nevsiljivo učimo? Kako se naučiti doživljanja umetnosti? Kako
doživljati pred otroci? Kako lastno doživljanje prenašati na učence? Kako
izbrati predstavo za kulturni dan?
Teme in predavatelji:
A) Naše doživljanje umetnosti in vaje za doživljanje z
učenci (Teoretični uvod s praktičnimi primeri o doživljanju; Obravnava
pravljičnih junakov iz berila za razredno stopnjo in doživljanje njihovih
zgodb) - Kolenc Anka, Kolenc Mojca 1 P; 1 P, V, N
B) Gledališče kot didaktični pripomoček za učenje z doživljanjem
umetnosti: Gledališče, igranje; Pomen meditacije za gledališko doživljanje;
Gledališče doživljanja in vpletenosti; Gib kot pripomoček. - Kolenc Anka,
Kolenc Mojca
2 D
C) Interdisciplinarnost pravljice o Sneguljčici:
analiza pravljice, uporabnost pri slovenščini, matematiki, glasbi in drugih
predmetih - Kolenc Anka, Kolenc Mojca, Kolenc Zvonimir,
Kolenc Jana 1 D; 2 P, V
D) Kulturni dan - Sneguljčica in
sedem palčkv (ogled predstave, analiza pripravljenih
nalog, ustvarjanje novih nalog, učenje z doživljanjem ob igri) - Kolenc Mojca,
Kolenc Anka, Kolenc Zvonimir, Kolenc Jana
1 D; 2V, N
E) Navodilo za izdelavo seminarskih nalog (izbira poljubnih
tem iz učnega načrta s poudarkom na doživljanju) Kolenc Anka, Kolenc Mojca
1 D; 2 V, N
F) Izdelava osnutkov seminarskih nalog - Kolenc Zvone,
Kolenc Mojca,
Kolenc Jana 1D;2D,V
Literatnra: Udeleženci dobe
literaturo na seminarju - primeri zabavnih
pisnih nalog in izpeljave kviza.
Mentorji sem. nal.: Anka Kolenc, Mojca Kolenc, Zvonimir
Kolenc
Seminarske naloge: Izbira
poljubnih tem iz učnega načrta s poudarkom
na doživljanju.
Št. izpeljav: 1
Rok prijave: 9.1. 2004 Kraj: Vače pri Litiji
Čas: 16. 1. 2004 15.00 - 17. 1.
2004 16. 00
2 Kulturni dan - ali kako doživeti vsebine iz učnega načrta za drugo in tretje triletje
1
A4
69 Društvo Gledališče Kolenc, Vače
24, 1252 VAČE
Koordinator: Anka
Kolenc, tel.: 01 8976 680, GSM: 031 225 097, faks: 01 8962 524.
e-naslov: zvonimir.kolenc@guest.arnes.si
Število ur: 16(strnjeno)
Ciljna skupina: Učitelji
in profesorji slovenščine, ravnatelji, učitelji na šolah s posebnimi zahtevami.
Cilji: Odgovorili bomo
na vprašanja: Kako brez nasilja voditi učno-vzgojni proces? Kako si pri tem
pomagati z lastnim doživljanjem umetnosti (predvsem literature)? Kako se učiti
zavedanja in z lastnim pozitivnim doživljanjem umetnosti prenašati doživljanje vsebin
na učence?
Teme in predavatelji:
A) Naše doživljanje umetnosti in vaje za doživljanje z
učenci (teoretični del s praktičnimi primeri o doživljanju, obravnava junakov
iz beril za predmetno stopnjo in doživljanje njihovih zgodb) - Kolenc Mojca,
Kolenc Anka
1 P, 2 V, N, D
B) Gledališče kot didaktični pripomoček za učenje z
doživljanjem umetnosti: Gledališče, igranje; Pomen meditacije za gledališko
doživljanje; Gledališče doživljanja in vpletenosti; Gib kot pripomoček - Kolenc
Anka, Kolenc Mojca 2 D
C) Doživljanje umetnosti kot potreba za osebno rast
(Umetnost in resnica) - Kolenc Anka, Kolenc Mojca 1 P; 1 D, N
D) Kulturni dan - "Kaj je?" (ogled predstave,
analiza pripravljenih nalog, ustvarjanje novih nalog, učenje z doživljanjem ob
igri) Kolenc Zvonimir, Kolenc Jana, Kolenc Anka, Kolenc Mojca
1 N; 2 P, V, N
E) Navodilo za izdelavo seminarskih nalog (izbira poljubnih
tem iz učnega načrta s poudarkom na doživljanju) - Kolenc Mojca, Kolenc Anka
3 D
F) Izdelava osnutkov
seminarskih nalog - Kolenc Anka,Kolenc Mojca 1 D: 2 P. V, N
Literatura: Primere
zabavnih pisnih nalog bomo razdelili na seminarju.
Mentorji sem. nal.: Kolenc Anka, Kolenc Mojca
Seminarske naloge: Analiza
kulturnega dne; Doživljanje poezije;
Doživljanje giba in besede; Poljubne teme iz učnega načrta
s poudarkom na
doživljanju s pomočjo umetnosti.
Št. izpeljav: 1
Rok prijave: 5. 3.
2004 Kraj: Vače pri Litiji
Čas: 12. 3. 2004
15.00-13. 3. 2004 16.00
Opombe: Kotizacija
znaša 14.770,08 SIT na udeleženca.
3 Z doživljanjem umetnosti in narave
v devetletko
1 A4
69 Društvo Gledališče Kolenc, Vače 24, 1252 VAČE
Koordinator: Anka Kolenc. tel.: 01 8976 680, gsm: 031 225 097, faks: 01 8962 524, e-naslov: zvonimir.kolenc@guesl.arnes.si
Število ur: 16 (strnjeno).
Ciljna skupina: Učitelji, pedagoški in vodstveni delavci na osnovnih šolah
Cilji: Odgovorili si bomo na vprašanje: Kako približati učencu vsebine iz učnega načrta s pomočjo prijetnega doživljanja? Pri tcm bomo uporabili zabavne naloge, animacijo. umetnost, naravo in didaktično igro.
Tcme in predavatelji:
A) Naše doživljanje umetnosti in vaje za doživljanje z učenci: Teoretični uvod s praktičnimi primeri o doživljanju; obravnava pravljičnih junakov iz beril za razredno stopnjo in doživljanje njihovih zgodb; obravnava junakov za predmetno stopnjo in doživljanje njihovih z.godb
- Kolenc Mojca, Kolenc Anka 1 P, 2 V, N D
B) Gledališče kot didaktični pripomoček za učenje z doživljanjem umetnosti: gledališče igranja; pomen meditacije za gledališko doživljanje: gledališče doživljanja in vpletenosti. - Kolenc Mojca. Kolenc Anka 1 D
C) Interdisciplinarst pravljice o Sneguljčici: - Uporabnost pri slovenščini, matematiki, glasbi, - Umetnost - motivacija za osebno rast
- Kolenc Mojca, Kolenc Anka 2 P, D
D)Vodeno doživljanje ob predstavi ( Cabaret ) - Kolenc Zvonimir, Kolenc Anka, Kolenc Mojca, Kolenc Jana 1 N
E) Živali na obisku: Analiza nalog. Učenje z doživljanjem ob igri (Kviz) - Kolenc Zvonimir, Kolenc Anka, Kolenc Mojca 3 D, V
F) Učna pot v okolici šole in pouk v naravi v obliki igre 2 D
G) Navodilo za izdelavo seminarskih nalog: - izbira poljubnih tem iz učnega načrta s poudarkom na prijetnem doživljanju vsebin. -praktično delo ob povezovanju z doživljanjem umetnosti. –Kolenc Zvonimir, Kolenc Anka. Kolenc Mojca 1 P; 1 D, V
H) Izdelava osnutkov seminarskih nalog – Kolenc Zvonimir. Kolenc Anka. Kolenc Mojca 2 V
Literatura: Literaturo dobijo učitelji na seminarju: Fani Nolimal in skupina avtorjev; Učenci na raziskovalnih poteh na Vačah in drugje - priročnik z nalogami in primeri iz prakse za učitelje in učitelje mentorje naravoslovnih in družboslovnih dejavnosti v osnovni šoli. Učitelji bodo dobili še primere nalog iz različnih kulturnih in naravoslovnih dni.
Mentorji sem. nal.: Zvonimir Kolenc, Anka Kolenc. Mojca Kolenc
Seminarske naloge: Z učenci v naravi (naloge in igre). Pomnjenje vsebin z doživljanjem umetnosti. Izpeljava teme iz učnega načrta s pomočjo umetnosti - za pouk z intenzivnini doživljanjem;...
Št. izpeljav: 1
Rok prijave: 2. 4.2004 Kraj: Vače pri Litiji
Čas: 9. 4. 2004 ob 15. uri - 10. 4. 2004
Opombe: Kotizacija znaša 13.813,2 SIT.
SEMINARJI 2002/03
1 Z doživljanjem umetnosti do globjega razumevanja vsebin iz učnega načrta
2 Kulturni dan - ali kako doživeti vsebine
iz učnega načrta za drugo in tretje triletje
3 Z doživljanjem umetnosti in narave v
devetletko
1 Motivacija z doživljanjem narave(rastlin in
živali) z neposrednim stikom
(Katalog programov stalnega
strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v
vzgoji in izobraževanju 2002/2003,
stran 371)
3
Z doživljanjem umetnosti in narave v devetletko
1 A4
33 Društvo
"Gledališče Kolenc"___________
Koordinator:
Mojca
Kolenc, tel.: (01) 897 66 80,
GSM: 041 895 852, faks: (01) 896 25 24,
E-mail: zvonimir.kolenc@guest.arnes.si,
Število
ur: 16 (strnjeno)
Št. udeležencev:
17
Ciljna
skupina: Učitelji, pedagoški in vodstveni delavci na osnovnih šolah.
Cilji:
Odgovorili
si bomo na vprašanje: Kako približati učencu vsebine iz učnega
načrta s pomočjo prijetnega doživljanja? Pri tem
bomo uporabili zabavne naloge, animacijo, umetnost, naravo in didaktično igro.
Teme
in predavatelji:
A)Naše doživljanje umetnosti in vaje za
doživljanje z učenci: -Teoretični uvod s praktičnimi primeri o doživljanju, -
obravnava pravljičnih junakov iz beril za razredno stopnjo in doživljanje
njihovih zgodb, - obravnava junakov za predmetno stopnjo in doživljanje
njihovih zgodb - Mojca Kolenc, Anka
Kolenc.
1 P; 2 V,N,D
B) Gledališče kot didaktični pripomoček za
učenje z doživljanjem umetnosti: - gledališče igranja, - pomen meditacije za
gledališko doživljanje, - gledališče doživljanja in vpletenosti. – Anka Kolenc,
Mojca Kolenc 1 D
C) Interdisciplinarnost pravljice o Sneguljčici: - Uporabnost pri slovenščini, matematiki,
glasbi, - Umetnost - motivacija za osebno rast – Mojca Kolenc, Anka Kolenc 2 P,D
D) Vodeno doživljanje ob predstavi (Cabaret) - Mojca
Kolenc, Jana Kolenc, Zvonimir Kolenc, Anka
Kolenc 1 N
E) Živali na obisku: Analiza nalog. - Učenje
z doživljanjem ob igri (Kviz) – Zvonimir Kolenc, Anka
Kolenc, Mojca Kolenc 3 D,V
F) Učna pot v okolici šole in pouk v naravi v obliki igre 2 D
G) Navodilo za izdelavo seminarskih nalog: -
izbira poljubnih tem iz učnega načrta s poudarkom na prijetnem doživljanju
vsebin, -praktično delo ob povezovanju z doživljanjem – Zvonimir
Kolenc, Anka Kolenc, Mojca Kolenc 1 P; 1 D,V
H) Izdelava osnutkov seminarskih nalog – Zvonimir Kolenc, Anka Kolenc, Mojca Kolenc 2 V
Literatura:
Literaturo
dobe učitelji na seminarju: Fani Nolimal in skupina
avtorjev: Učenci na raziskovalnih poteh na Vačah in drugje - priročnik z
nalogami in primeri iz prakse za učitelje in učitelje mentorje naravoslovnih in
družboslovnih dejavnosti v osnovni šoli. Učitelji bodo dobili še primere nalog
iz različnih kulturnih in naravoslovnih dni.
Mentorji
sem. nal.: Zvonimir Kolenc, Anka
Kolenc, Mojca Kolenc
Seminarske
naloge: Z učenci v naravi (naloge in igre), Pomnjenje vsebin z doživljanjem
umetnosti, Tema iz učnega načrta za pouk z intenzivnim doživljanjem.
Št.
izpeljav: 1
Rok
prijave: 24.10.2002 Kraj: 8283 Blanca
Čas: V času jesenskih počitnic. Po dogovoru.
(Katalog programov stalnega
strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v
vzgoji in izobraževanju 2002/2003,
stran 237)
1 Motivacija z
doživljanjem narave
(rastlin
in živali) z neposrednim stikom
_____________________ 1 A4
45
Družinsko gledališče Kolenc
za doživljanje umetnosti in narave________
Koordinator:
Mojca
Kolenc, tel.: (01) 8976-680,
GSM: 041 895852, faks: (01) 896 25 24,
E-mail: jani.kolenc@siol.net
Število
ur: 16 (strnjeno)
Št.
udeležencev: 10
Ciljna
skupina: Učitelji biologije, naravoslovja, okoljske
vzgoje (pa tudi učitelji razrednega pouka, učitelji na oddelkih s prilagojenim
programom, vzgojiteljice v vrtcih, gozdarji, ki vodijo po učnih poteh - vsi
tisti, ki bi želeli popestriti pouk z živimi živalmi ali s poukom v naravi - z
naravo).
Cilji:
Program
bo odgovoril na naslednja dva sklopa vprašanj: -Kako narediti pouk v naravi
(park, učna pot) zabaven in privlačen? Kako narediti učno pot in privlačne
naloge na poti? Interdisciplinamost pouka v okolju in
devetletna osnovna šola! - Kako skrbeti za živali in jih doživljati? Pomen
živali v zooterapiji pri nekaterih motnjah otrok?
Kako doživljanje umetnosti (poezijo, basen, anekdoto, glasbo ali ples) uporabiti
za doživljanje živali?
Teme
in predavatelji:
A) Praktično učenje našega doživljanja s
pomočjo umetnosti-živali (ples, glasba, poezija, basen, anekdota) -
Mojca Kolenc, Anka Kolenc, Zvonimir Kolenc 1 N; 1 V,N,D
B) Naše doživljanje ob neposrednem stiku z
živaljo in napotki za vaje doživljanja doma - Zvonimir
Kolenc, Mojca Kolenc, Anka Kolenc 2D
C) Oskrba živali - Zvonimir
Kolenc 1 D
D) Obisk učne poti - z reševanjem zabavnih
nalog - Mojca Kolenc 4 V
E) Izdelava zabavnih nalog na učni poti -
Anka Kolenc, Zvonimir
Kolenc 2 D
F) Kviz s križanko - Zvonimir
Kolenc, Mojca Kolenc, Anka Kolenc 1D
G) Izdelava učne poti - Zvonimir
Kolenc 2 D
H) Svetovanje - seminarske naloge - Mojca
Kolenc, Anka Kolenc, Zvonimir Kolenc 2 D
Pogoji
udelež.: Lahko terensko oblačilo.
Literatura:
Literaturo
dobe udeleženci na seminarju: Nolimal, F. in širša
skupina, Učenci na raziskovalnih poteh na Vačah in drugje.
Priročnik z nalogami in primeri iz prakse za
učitelje–mentorje
naravoslovnih in družboslovnih dejavnosti v osnovni
šoli.
Ljubljana, Zavod Republike Slovenije za
šolstvo, 1997, 150 s., in
druge naloge.
Mentorji
sem. nal.: Zvonimir Kolenc, Mojca
Kolenc, Anka Kolenc.
Seminarske
naloge: Vadba doživljanja; Priprava nalog v naravi;
Priprava učne ure z živalmi; Umetnost - pripomoček za doživljanje,
Priprava vivarija.
Št.
izpeljav: 1
Rok prijave: 11.10.2002 Kraj: Vače pri Litiji
Čas: 18. 10. 2002 ob
15.00 - 19. 10 2002 ob 16.00 Točno
Opombe: Kotizacija za celoten
seminar je 15 000 SIT.
(Katalog programov stalnega
strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v
vzgoji in izobraževanju 2002/2003,
stran202)
2 Kulturni dan
- ali kako doživeti vsebine iz učnega načrta za drugo in tretje triletje
1 A4
33
Društvo "Gledališče Kolenc"
Koordinator:
Mojca
Kolenc, tel: (01) 897 66 80,
GSM: 041 895 852, faks: (01) 896 25 24,
E-mail: zvonimir.kolenc@guest.arnes.si,
Število
ur: 16 (strnjeno)
Št. udeležencev:
12
Ciljna
skupina: Učitelji in profesorji slovenščine, ravnatelji, učitelji na
šolah s posebnimi zahtevami.
Cilji:
Odgovorili
bomo na vprašanja: kako brez nasilja voditi učno vzgojni proces? Kako
si pri tem pomagati z lastnim doživljanjem umetnosti
(predvsem literature)? Kako se učiti zavedanja in z lastnim pozitivnim doživljanjem umetnosti prenašati
doživljanje vsebin na učence?
Teme
in predavatelji:
A) Naše doživljanje umetnosti in vaje za
doživljanje z učenci (teoretični del s praktičnimi primeri o doživljanju,
obravnava junakov iz beril za predmetno stopnjo in doživljanje njihovih zgodb)
- Anka Kolenc, Mojca Kolenc 1 P; 2
V,N,D
B) Gledališče kot didaktični pripomoček za
učenje z doživljanjem umetnosti: (Gledališče, igranje, - Pomen meditacije za
gledališko doživljanje. - Gledališče doživljanja in vpletenosti. -Gib kot
pripomoček…) - Anka Kolenc, Mojca Kolenc
2 D
C) Doživljanje umetnosti kot potreba za
osebno rast (- Umetnost in resnica) - Mojca Kolenc, Anka Kolenc 1 P; 1 D,N
D) Kulturni dan - "Kaj je?" (ogled
predstave, analiza pripravljenih nalog, ustvarjanje novih nalog, učenje z
doživljanjem ob igri) -Zvonimir Kolenc, Mojca Kolenc,
Anka Kolenc, Jana Kolenc 1 N; 2 P,V,N
E) Navodilo za izdelavo seminarskih nalog
(izbira poljubnih tem iz učnega načrta s poudarkom na doživljanju - Mojca
Kolenc, Anka Kolenc 3 D
F) Izdelava osnutkov seminarskih nalog -
Mojca Kolenc, Anka Kolenc 1 D; 2
P,V,N
Literatura:
Primere
zabavnih pisnih nalog bomo razdelili na seminarju.
Mentorji
sem. nal.: Anka Kolenc, Mojca Kolenc
Seminarske
naloge: Analiza kulturnega dne; Doživljanje poezije; Doživljanje giba in besede;
Poljubne teme iz učnega načrta s poudarkom na doživljanju.
Št.
izpeljav: 1
Rok
prijave: 07.03.2003 Kraj: Vače pri
Litiji
Čas: 14. 3. 2003 - 15.
3. 2003 Točno
(Katalog programov stalnega
strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v
vzgoji in izobraževanju 2002/2003,
stran 188)
1 Z
doživljanjem umetnosti do globjega razumevanja vsebin
iz učnega načrta
________________________
1 A4
33
Društvo "Gledališče Kolenc"___________
Koordinator:
Mojca
Kolenc, tel.: (01) 897 66 80, 041 895 852,
faks: (01) 896 25 24, E-mail: zvonimir.kolenc@guest.arnes.si,
Število ur: 16 (strnjeno) Št. udeležencev: 11
Ciljna
skupina: Učitelji razrednega pouka in učitelji v podaljšanem bivanju.
Cilji:
Odgovorili
si bomo na naslednja vprašanja: kako s pomočjo umetnosti doživljati vsebine iz
učnega načrta? Kako narediti pouk privlačen in poln prijetnega doživljanja ob
katerem se nevsiljivo učimo? Kako se naučiti doživljanja umetnosti? Kako
doživljati pred otroci? Kako lastno doživljanje prenašati na učence? Kako
izbrati predstavo za kulturni dan?
Teme
in predavatelji:
A)Naše doživljanje umetnosti in vaje za
doživljanje z učenci (Teoretični uvod s praktičnimi primeri o doživljanju,
-Obravnava pravljičnih junakov iz berila za razredno stopnjo in doživljanje
njihovih zgodb) - Anka Kolenc, Mojca Kolenc
1 P; 1 P,V,N
B) Gledališče kot didaktični pripomoček za
učenje z doživljanjem umetnosti: (Gledališče, igranje, - Pomen meditacije za
gledališko doživljanje. - Gledališče doživljanja in vpletenosti. -Gib kot
pripomoček.) - Mojca Kolenc, Anka Kolenc
2 D
C) Interdisciplinarnost pravljice o Sneguljčici: analiza pravljice, uporabnost pri slovenščini,
matematiki, glasbi in drugih predmetih) – Jana Kolenc, Zvonimir
Kolenc, Mojca Kolenc, Anka Kolenc 1
D; 2 P,V
D) Kulturni dan - Sneguljčica
in sedem palčkov (ogled predstave, analiza pripravljenih nalog, ustvarjanje
novih nalog, učenje z doživljanjem ob igri) - Mojca Kolenc, Anka Kolenc, Zvonimir Kolenc, Jana Kolenc 1 D; 2 V,N
E) Navodilo za izdelavo seminarskih nalog
(izbira poljubnih tem iz učnega načrta s poudarkom na doživljanju) - Mojca
Kolenc, Anka Kolenc 1 D; 2 V,N
F) Izdelava osnutkov seminarskih nalog -
Mojca Kolenc, Jana Kolenc, Zvonimir Kolenc,
1 D; 2 D,V
Literatura: Udeleženci dobe literaturo na seminarju -
primeri zabavnih pisnih nalog in izpeljave kviza.
Mentorji
sem. nal.: Anka Kolenc, Mojca Kolenc, Zvonimir Kolenc
Seminarske
naloge: Izbira poljubnih tem iz učnega načrta s poudarkom na doživljanju.
Št. izpeljav:
1
Rok
prijave: 10.01.2003 Kraj: Vače pri
Litiji
Čas: 17. 1. 2003 15.00 - 18. 1. 2003 16. 00 Točno
Zgodovina
Naslovi seminarjev – 2001/2002
ieadfghjklcvbQWERTZ
1. Z doživljanjem umetnosti do globjega razumevanja vsebin iz učnega načrta
ieadfghjklcvbQWERTZ
2. Naravoslovni dan z živimi živalmi in naravoslovni dan v naravi (učna pot, park..)
ieadfghjklcvbQWERTZ
3. Motivacija z doživljanjem narave (rastlin in živali) z neposrednim stikom
ieadfghjklcvbQWERTZ
Z doživljanjem umetnosti do globjega
razumevanja vsebin iz učnega načrta
( KATALOG PROGRAMOV stalnega strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v vzgoji in
izobraževanju 2001/ 2002, stran 286)
58 Družinsko
gledališče Kolenc za doživljanje umetnosti in narave
Koordinator: Mojca Kolenc. Tel.: (01) 897 66 80, 041 895 852, faks: (01) 897 60 04, E-mail: jani.kolenc@siol.net
Število ur: 16 (strnjeno v 2 delih)
Ciljna skupina: Učitelji razrednega pouka.
Cilji: Odgovorili si bomo na naslednja vprašanja: Kako narediti pouk privlačen in poln prijetnega doživljanja? Kako sebe naučiti doživljanja umetnosti? Kako doživljati pred otroci? Kako lastno doživljanje prenašati na učence? Kako izbrati predstavo za kulturni dan? Kako s pomočjo umetnosti doživljati vsebine iz učnega načrta?
Teme in predavatelji:
Literatura: Udeleženci dobe literaturo na seminarju - primeri zabavnih pisnih nalog in izpeljave kviza.
Mentorji sem. nal.: Anka Kolenc, Zvonimir Kolenc, Mojca Kolenc
Seminarske naloge: Analiza doživetja pravljice z uporabo vsebin iz učnega načrta; Doživljanje matematike
Št. izpeljav: 1
Rok prijave: 11. 1. 02
Kraj: Novo mesto
Čas: 18. 1. 2002 ob 15.00 - 19. 1. 2002 ob 16.00 Točno
ieadfghjklcvbQWERTZ
Naravoslovni dan z živimi živalmi in naravoslovni dan
v naravi (učna pot, park..)
( KATALOG PROGRAMOV stalnega strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v vzgoji in
izobraževanju 2001/ 2002, stran 90)
58 Družinsko
gledališče Kolenc za doživljanje umetnosti in narave
Koordinator: Mojca Kolenc. Tel.: (01) 897 66 80, 041 895 852, faks: (01) 897 60 04, E-mail: jani.kolenc@siol.net
Število ur: 16 (strnjeno v 2 delih)
Ciljna skupina: Učitelji razrednega pouka, učitelji v podaljšanem bivanju, učitelji okoljske vzgoje, gozdarji - vodiči na gozdnih učnih poteh.
Cilji: Odgovorili bomo na vprašanja: Kako poučevati brez nasilja? Kako se naučiti doživljati (s pomočjo umetnosti ali živih živali) in prenašati lastno pozitivno doživljanje na učence? Kako uporabiti živali in okolje (park, učno pot, umetnost..) pri pouku in pri tem občutiti prijetno doživljanje vsega? Kako voditi in narediti kviz s križanko? Kako sestaviti zabavne pisne naloge?
Teme in predavatelji:
Pogoji udelež.: Primerna obutev za sprehod v naravi.
Literatura: Literaturo dobe udeleženci na seminarju: Nolimal, F. in širša skupina, Učenci na raziskovalnih poteh na Vačah in drugje. Priročnik z nalogami in primeri iz prakse za učitelje - mentorje naravoslovnih in družboslovnih dejavnosti v osnovni šoli. Ljubljana, Zavod republike Slovenije za šolstvo, 1997, 150s. in druge naloge.
Mentorji sem. nal.: Anka Kolenc, Zvonimir Kolenc, Mojca Kolenc
Seminarske naloge: Priprava nalog v naravi; Priprava učne ure z živalmi; Umetnost - pripomoček za doživljanje; Priprava vivarija; Analiza naravoslovnega dne.
Št. izpeljav: 1
Rok prijave: 10. 5. 02
Kraj: Maribor (Vače)
Čas: 17. 5. 2002 ob 15.00 - 18. 5. 2002 ob 16.00 Točno
ieadfghjklcvbQWERTZ
Motivacija
z doživljanjem narave (rastlin in živali) z neposrednim stikom
( KATALOG PROGRAMOV stalnega strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v vzgoji in
izobraževanju 2001/ 2002, stran 134)
58. Družinsko gledališče Kolenc
za doživljanje umetnosti in narave
Koordinator: Mojca Kolenc. Tel.: (01) 897 66 80, 041 895 852, faks: (01) 897 60 04, E-mail: jani.kolenc@siol.net
Število ur: 16 (strnjeno v 2 delih)
Ciljna skupina: učitelji biologije, naravoslovja, razrednega pouka, učitelji na oddelkih s prilagojenim programom, vzgojiteljice v vrtcih, gozdarji, ki vodijo po učnih poteh, učitelji okoljske vzgoje.
Cilji: Program bo odgovoril na naslednja dva sklopa vprašanj:
Teme in predavatelji:
Pogoji za udeležbo: Lahko terensko oblačilo
Literatura: Literaturo dobe udeleženci na seminarju: Nolimal, F. in širša skupina, Učenci na raziskovalnih poteh na Vačah in drugje. Priročnik z nalogami in primeri iz prakse za učitelje - mentorje naravoslovnih in družboslovnih dejavnosti v osnovni šoli. Ljubljana, Zavod republike Slovenije za šolstvo, 1997, 150s. in druge naloge.
Mentorji seminarskih nalog: Anka Kolenc, Zvonimir Kolenc, Mojca Kolenc
Seminarske naloge: Vadba doživljanja; Priprava nalog v naravi; Priprava učne ure z živalmi; Umetnost - pripomoček za doživljanje; Priprava vivarija.
Število izpeljav: 1
Rok prijave: 12. 10. 2001
Kraj: Radovljica, Vače
Čas: 19. 10. 2001 ob 15.00 - 20. 10. 2001 ob 16.00 Točno
ieadfghjklcvbQWERTZ